Retur & Reklamation


Du har 30 dages fortrydelsesret. Tilbagebetalinger vil blive foretaget ved hjælp af den samme betalingsmetode, som du brugte til at foretage det oprindelige køb. Du modtager din refusion inden for fem bankdage efter, at dine returnerede varer er modtaget på vores lager. Vær opmærksom på, at der pålægges et returgebyr på 39 kr. ved returnering af varerne.
Sådan returnerer du

1.

Riv returformularen af kassen og udfyld den kode, der bedst forklarer årsagen til din returnering.

2.

Læg returformularen sammen med den eller de varer, du ønsker at returnere, i den originale (ubeskadigede) emballage, og læg dem i en passende æske/pose, som dine varer blev leveret i.

3.

Brug den medfølgende selvklæbende adresselabel og sæt den på din pakke og returner din pakke i en GLS Pakkeshop.

Bemærk venligst, at pakken skal sendes direkte til adressen.

Vi modtager ikke pakker sendt til nogen form for pakkeboks eller posthus.

Retur adresse:

System Transport A/S
Sleipnersvej 2
DK - 4600 Køge
Att: Hal 9, port 28-30
Danmark

Sådan reklamerer du

Har du oplevet fejl eller mangler ved en vare, som du har taget i brug, kan du reklamere over varen. Klik på nedstående knap og følg guiden på vores reklamationsportal.

Vores reklamationsafdeling ser nærmere på din sag og kontakter dig på mail. Vi bestræber os på at starte reklamationssager inden for 1-3 hverdage.