VELKOMMEN TIL
Velkommen til vores FAQ! Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål, vores kunder stiller. Vi har samlet information om vores produkter, levering, returnering og meget mere for at gøre din oplevelse så problemfri som mulig.
VELKOMMEN TIL
Velkommen til vores FAQ! Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål, vores kunder stiller. Vi har samlet information om vores produkter, levering, returnering og meget mere for at gøre din oplevelse så problemfri som mulig.
Vores direkte betalingsgateway med Quickpay og Shopify Payments overholder standarderne fastsat af PCI-DSS som administreret af PCI Security Standards Council, som er en fælles indsats af mærker som Visa, MasterCard, American Express og JCP.
Ja, vi accepterer online betalinger. Al betalingsbehandling og vitale kundeoplysninger er hurtig, nem og sikker.
Det tager 1 - 2 arbejdsdage for dine varer at nå frem.
Forsendelsespriser kan variere afhængigt af leveringsadressen og beregnes ved kassen.
Her er de fulde oplysninger om vores forsendelsespolitik.
Ja, vi tilbyder fri levering på ordrer over 599,- til pakkeshops.
Tjek din kurv for at se om den aktuelle handel lever op til kravene for fri levering.
Nej, vi leverer kun indenrigs i Danmark.
Vi leverer til tre slags adresser;
Ja, du har mulighed for at returnere dine varer inden for 30 dage efter modtagelsen, forudsat at de er i ubrugt stand. Vær dog opmærksom på, at der pålægges et returneringsgebyr på 39 kr.
Brug den vedhæftede GLS- eller DAOpakkelabel og aflever pakken til en GLS- eller DAOpakkeshop.
For mere indsigt kan du også læse vores vilkår og betingelser her.
Nej, varer skal returneres i ubrugt stand, hvilket betyder, at du er velkommen til at prøve varerne indenfor, men ikke tage dem i brug udenfor.
Som forbruger i Danmark har du 2 års reklamationsret. Alt efter den konkrete situation og berettigelse af reklamation, kan varen blive repareret eller ombyttet, penge kan gives retur eller gives et afslag i prisen.
Du kan reklamere over en vare her.