Vilkår & betingelser

1. Introduktion

Merrell.dk ejes og drives af Bonvita Footwear Company ApS. Følgende handels-, salgs- og leveringsbetingelser gælder ved køb af varer på merrell.dk.

Adresse

Bonvita Footwear Company ApS
Vermundsgade 38C, 4. sal
2100 København Ø

CVR nr. 34688567
Telefon: +45 71 99 18 94
Mail: shop@merrell.dk

2. Afgivelse af ordre/køb

2.1

Dit køb på websitet er gældende fra dét øjeblik, hvor du modtager en ordrebekræftelse på e-mail. Denne er også din kvittering for købet.

2.2

Når du afgiver en ordre, modtager du en e-mail, der bekræfter modtagelsen af ​​din ordre.

2.3

For at handle på websitet skal du være fyldt 18 år eller på anden vis have juridisk ret til at foretage købet.

3. Priser

3.1

Hos Bonvita tages der forbehold for åbenlyse trykfejl i vores oplyste priser, som er angivet på webshoppen. Alle priser er inklusiv moms i henhold til gældende sats.

4. Betaling

4.1

Merrell tilbyder følgende betalingsmuligheder: Dankort, VISA, MasterCard, Mobile Pay, Apple Pay, Google Pay og Shop Pay.

4.2

Betaler du med betalingskort reserverer vi det fulde beløb på din konto. Betalingen for din ordre trækkes først fra dit kort, når din ordre afsendes.

4.3

Du modtager kun fakturaer i digitalt format.

5. Levering

5.1

Bonvita tilstræber at afsende ordrer afgivet inden kl. 12:00 samme dag. Ordrer herefter afsendes næste hverdag. Der tages forbehold for, at der i kampagneperioder kan tage op til 3 dage, før din ordre afsendes.

5.2

Dine varer sendes enten GLS eller DAO alt efter hvad du vælger.

Når varen er sendt, modtager du en e-mail eller SMS med dit sporingsnummer.

GLS og DAO leverer typisk indenfor 1-2 hverdage.

5.3

Ved køb af varer til en samlet pris over 599,00 kr. er levering til dansk pakkeshop eller dansk erhvervsadresse gratis. I alle andre tilfælde pålægges en standardfragtpris, jf. oversigten her.

6. Produkt beskrivelse

6.1

Hos Bonvita bestræber vi os på at beskrive vores produkter så præcist som muligt. Der kan ske fejl, og hvis et produkt købt via webshoppen ikke svarer til produktbeskrivelsen eller afviger væsentligt fra billederne, har du mulighed for at returnere det ubrugte produkt.

7. Fortrydelses- og returret

7.1

I henhold til dansk lovgivning har du 30 dages fortrydelsesret fra den dag, din bestilling blev leveret/modtaget. Du får det fulde beløb refunderet, eksklusive fragtsomkostninger.

7.2

Returvarer skal være i ny og ubrugt stand.

Varer der returneres skal ledsages af en udfyldt returseddel.

Merrell tager 39,- for returnering.

8. Returforsendelse

Brug det vedlagte GLS-pakkelabel og aflever pakken til en GLS-pakkebutik.

Varer bliver sendt til:

System Transport A/S
Bonvita Footwear Company ApS
Kumlehusvej 1B
Gate 1-3
DK-4000 Roskilde
Danmark

8.1

Ved returnering af varen skal den pakkes forsvarligt ind og lægges i den originale emballage.

Skader som følge af defekt emballage kan betyde, at dine rettigheder bortfalder, og det vil derfor ikke være muligt at returnere din vare.

8.2

Mens returordren er på vej til vores lager, bærer du risikoen for varerne.

Husk derfor at gemme kvitteringen til aflevering, samt track and trace nummer.

8.3

Varer skal returneres i ubrugt stand, hvilket betyder, at du er velkommen til at prøve varerne, men ikke tage dem i brug, fx udenfor.

Det skal være muligt at verificere varens art, funktion og funktionalitet.

9. Reklamationer

9.1

Som kunde har du ret til reklamation i 2 år. Afhængigt af den konkrete situation og gyldigheden af reklamationen, vil der enten blive refunderet det fulde beløb eller der vil blive givet en prisnedsættelse.

9.2

Skulle varen, mod forventning, gå i stykker under reklamationsperioden kan varen repareres ved skomager, efter aftale med Bonvita. Skader på produktet, som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.

Bonvita kan ikke gøres ansvarlig for indirekte følgeskader, som varer solgt af Bonvita måtte have skabt, medmindre det følger dansk lovgivning. Der henvises i øvrigt til Købeloven for fremgangsmåde, vedrørende reklamationer.

Klik her for at reklamere over en varer.

10. Hvordan indgiver jeg en klage?

10.1

Reklamationer vedrørende fejl og mangler skal meddeles Bonvita inden for rimelig tid efter modtagelse af varen.

For at sikre en effektiv reklamationsproces opfordrer vi dig til at give en forklaring på produktets fejl eller mangler.

Kunden skal klage ved henvendelse til shop@merrell.dk med billeder og kvittering for køb eller ordrenummer.

11. Ankemuligheder - oversigt og links

11.1

Hvis du vil klage over dit køb, bedes du kontakte vores kundeservice på:

+45 71 99 18 94 eller shop@merrell.dk

11.2

Hvis det ikke er muligt at finde en løsning sammen, kan du indgive en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning: Carl Jacobsens Vej 352500 Valby.

11.3

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes hus. Bor du i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til Europa-Kommissionens online klageportal her

http://ec.europa.eu/odr

12. Stadig i tvivl?

Har du stadig spørgsmål, du ønsker svar på, anbefaler vi, at du kontakter os på:

shop@merrell.dk eller på telefon +45 71 99 18 94.